Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

KLIENTSKE CENTRUM

038 / 762 41 11

O nemocnici

Pätnásť rokov každý deň usmerňuje a radí pacientom v nemocnici. Jej zdravotným nástrojom je vľúdne slovo a milý úsmev

21.9.2020

Pätnásty rok prichádza každý deň do svojej nemocnice, aby ľuďom poradila, pomohla s požiadavkami, usmernila ich, vysvetlila im kde, čo a ako nájdu. Sama síce nelieči, ale niekedy je liekom aj vľúdne slovo, ochota a milý úsmev. Je prvou kontaktnou osobou, keď pacient zavíta do nemocnice a nevie, ako ďalej. Ako vlastne vyzerá práca dlhoročnej recepčnej v nemocnici AGEL Bánovce nám prezradila Anna Rychtárechová.

Nemocnica AGEL Bánovce sa spája s jej každodennou prácou od roku 2006.  Dostala sa k nej úplnou náhodou. ,,Bola som nezamestnaná a prácu recepčnej som poznala z predchádzajúceho zamestnania, ktoré sa mi veľmi páčilo. Špeciálne ma oblasť zdravotníctva nelákala, ale už od tínedžerských čias som veľmi rada pomáhala starším ľuďom,“ spomína na nevyspytateľný osud A. Rychtárechová. Každý deň prídu za ňou desiatky návštevníkov nemocnice s rôznymi prosbami a žiadosťami, sama ich nepočíta.  ,,Najčastejšie žiadajú telefónny kontakt na lekára obvodného aj odborného, alebo sestričku, prepájanie hovorov, pýtajú sa, či lekár pracuje, či si nenahlásil dovolenku, ak áno kto ho zastupuje, na ktorom poschodí má lekár ambulanciu, na ktorom poschodí sú oddelenia. Aj ako sa volá lekár na oddelení, s ktorým včera volala,“ vysvetľuje dlhoročná recepčná.

Najväčšou motiváciou pre túto prácu je pre ňu spokojnosť, úsmev a poďakovanie pacienta. A ako sa zmenili požiadavky a správanie sa ľudí v nemocnici za tých 15 rokov?

,,Požiadavky a správanie ľudí predtým a dnes sa mi nezdajú veľmi zmenené. Možno tá uponáhľaná doba, robí ľudí nespokojnejšími, ale  vďaka bohu nie sú všetci takí,“ úprimne hovorí A. Rychtárechová a jedným dychom dodáva, že svoju prácu má veľmi rada a skutočne ju napĺňa. Hoci počas dňa jej jej pracovným nástrojom hlavne milé slovo a počítač, dokáže bez problémov komunikovať aj s najbližšími po ťažkej smene.  Má však zaručený recept, ako sa odreagovať: ,, Mám rada prácu v záhrade a okolo nášho domu, ale nie každý deň. Rada navštevujem kultúrne podujatia, veľmi rada cvičím, milujem bicyklovanie a ešte viac mojich osem úžasných vnúčat a svoju veľkú rodinu.“

A akú najbizarnejšiu žiadosť za tie roky pani Anna na recepcii mala?  ,,Nikdy nezabudnem na pána, ktorý prišiel ráno o 4,30 hod a podal mi výter, ktorý si spravil ráno doma, aby som mu ho hneď vyšetrila. Po kratšom prehováraní a s mojím úsmevom na tvári pochopil, že má ísť do laboratória.

Na recepcii bánoveckej nemocnice pracuje päť recepčných, tá je pacientom zo širokého okolia k dispozícii 24 hodín denne.

Späť